maanantai 19. huhtikuuta 2010

onneksi viikonloppu on ohi...

Viime päivät on menneet sen verran epälaihdutusmaisissa tunnelmissa, etten ole jaksanut paljon kirjotella tänne. Olen syönyt ihan mitä sattuu ja kuinka paljon sattuu. Liikuttua on onneksi tullut ihan reilusti, mutta huomisesta alkaen pitää kyllä taas tsempata.

Olen ollut koko loppuviikon vähän flunssainen, enkä ole voinut kovin rajua liikuntaa harrastaa. Sen takia eilinen tanssituntikin jäi väliin, vaikka lopulta päädyinkin pelaamaan lentistä melkein kaksi tuntia ja illalla vielä diskoon tanssimaan... Käveltyä on tullut ihan hurjasti, täällä on melkein hellesäät ja tekee paljon mieluummin lähteä ulos vaeltelemaan kuin istua koulukirjojen ääressä... Ensi viikolla toivottavasti olen jo uinti-/juoksukunnossa, on jo vähän ikävä sellaista tarkoituksellista liikuntaa.

Viikonloput ovat minulle kyllä selkeästi vaaranpaikkoja. Silloin kaikilla on aikaa hengailla ja ennen kaikkea syödä ja juoda määrättömän paljon. Hyvä puoli on se, että porukassa tulee koko ajan myös tehtyä jotain, mutta syömisiään olisi aika paljon helpompi tarkkailla, jos ei koko ajan olisi sellaista ryhmäpainetta päällä... No, siinä on yksi opeteltava asia. Koetan aloittaa jo heti huomenna. Tänään kävin nälissäni ja laiskuuttani syömässä ihan oikeaa roskaruokaa, vaikka siitä tulee minulle aina ihan kamalan paha olo. Huomenna on hyvä aloittaa taas kevyempi linja - hampurilaisia ei ainakaan vähään aikaan tee mieli...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti