sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

hyvä boogie

Eilinen tanssitunti oli ihana! Krapula haihtui saman tien kun musiikki alkoi soida, ja vaikken vieläkään osaa kaikkea niin smoothisti kuin haluaisin olin silti paljon timanttisempi kuin viime viikolla. Olin toki treenannut vähän kotonakin, mutta teki hyvää nähdä toistamiseen miten kaikki liikkeet ihan oikeasti kuuluu tehdä. Nyt ne alkavat olla jo lihasmuistissakin. Opettajakin huomasi edistyksen, mikä tietysti innosti lisää. Se tuli kyllä edelleen näyttämään minulle kädestä pitäen, miten vaikeimmatkin kohdat tehdään ja välillä se turhautti, kun tuli sellainen olo että on ihan hoopo. Toisaalta se on kivakin, että opettajalla on aikaa ja halua ihan oikeasti opettaa niitä hoopoimpiakin. Enkä tällä kertaa ollut todellakaan ainoa, joka ei tajunnut. Tunnin lopuksi opettaja laittoi meidät tanssimaan kolmen ryhmissä muiden edessä - minä tosin en suostunut. Ihan niin vapautunut ja itsevarma en sentään vielä ole. Olisin kuitenkin ihan hyvin voinut olla, koska en tosiaankaan olisi ollut huonoin - kaikilla muilla vain oli rohkeampi asenne kuin minulla. Sen kun vielä oppisi...

Syömiset meni aamupalaherkuttelusta huolimatta hyvin eilen eikä alkoholiakaan tullut juotua kuin kaksi annosta. Tänäkin aamuna sorruin pariin suklaapalaan mutta sitten sain yllättäen vähän lisämotivaatiota tähän projektiin. Minulla kun ei ole vaakaa kotona, niin en voi tarkkailla painoa kovinkaan varmasti sen avulla. Mutta tänään en voinut vastustaa mittanauhakiusausta ja meinasin kiljua riemusta, kun vyötärönympärys oli peräti kaksi senttiä pienempi kuin viime mittauskerralla - vain puolitoista viikkoa sitten! Osansa on varmasti turvotuksella jne, mutta oli se silti mukava yllätys. Toivottavasti sama tahti jatkuu, kesäkuussa odottaa nimittäin toivottavasti rantaloma Espanjassa.

Tänään on vuorossa taas puistopiknik, toivottavasti tulee reippailtua niin kuin viimeksi. Toki sinne pitää ottaa herkulliset eväätkin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti