keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

draivi päällä

Olen päivän mittaan lueskellut kahtakin blogia, joiden kirjoittajat koettavat elää 200 - 500 kalorilla päivässä. Hullua. Jotenkin en pysty lopettamaan, mutta melkein menee kylmiä väreitä selkäpiitä pitkin noita juttuja lukiessa.

Itse tuli tänään syötyä n. 1700 kaloria, mikä on ihan ok. Olen kyllä varma, että kiloklubi antaa mangosta ihan liikaa kaloreita :). Popsin niitä yhden päivässä kun ovat täällä niin hyviä. Nälkä ei ole tänään ollut missään vaiheessa, keho kyllä varmaan tottuu vähemmille kaloreille aika helpolla (kunhan ei mennä sinne kahdensadan pintaan) ja syönhän minä nyt kuitenkin aika reilusti.

Urheiltua on tullut oikein reippaasti ja siitä olen iloinen. Kävin siellä uimassa, lenkille en tänään ehtinyt mutta sen sijaan tein kolmisen varttia lihasjumppaa kotona ja vielä 20 minuuttia venyttelyjä. Mulla on salaisena paheena katsoa salkkareita nettitv:stä, sen aikana ehtii juuri sopivasti venytellä paikat vetreiksi :). Uin tänään 500 metriä, huijasin vähän itseni siihen... Tajusin, että viimeksi kun muka uin 520 metriä, olin arvioinut metrit väärin ja uitu matka oli siis todellisuudessa jonkun verran lyhyempi. Tänään kuitenkin tolkutin itselleni, että uithan sä viimeksikin 500 metriä, kyllä sä nytkin jaksat! Ja niin jaksoin.

Löysin jostain blogista linkit näihin Tone It Up -jumppavideoihin ja pakkohan ne oli heti testata. Tein noi vatsaliikkeet kolme kertaa läpi ja toisen sarjan kerran (lukuunottamatta sitä portaissajuoksua, kun en kehdannut mennä keskellä yötä tonne asuntolan portaisiin juoksemaan...). Kivoja liikkeitä, katsotaan oonko huomenna samaa mieltä.



2 kommenttia:

  1. Mä treenan näillä videoilla myös :) Mutta en juokse portaissa minäkään. Ja toi buns video on huonommin tehty, ei voi tehdä sen mukana. Joten raapustin ne liikkeet paperille ylös ja teen sen mukaan.

    VastaaPoista
  2. pahoittelut, oon unohtanut vastata tähän kommenttiin!

    voi olla, että löysin noi videot just sun blogista, ainakin oon käynyt sitä lukemassa. vaikka varmaan huomasit tästä(kin) tekstistä, niin en ole sun kanssa ihan samoilla linjoilla laihdutusmetodien kanssa, mutta tsemppiä kuitenkin sinnekin! oot kyllä aikamoisen urakan jo tehnyt.

    totta, toi vatsajumppavideo on kiva, kun sen kanssa voi tehdä noi liikkeet samaan tahtiin - jos jaksaa... olen nyt tehnyt näitä molempia muutamia kertoja ja tykkään kyllä. en pääse tällä hetkellä muualle jumppatunneille kuin tanssimaan, joten ihan hyvä että saa vähän treenattua kotona.

    VastaaPoista