lauantai 12. helmikuuta 2011

liikuntahaaste

Lähden kohta reippailemaan tuonne ihanaan auringonpaisteeseen, mutta on pakko tehdä tämä ensin!

Minä
1. jaksan vetää leukoja (pitäisi päästä heti kokeilemaan! tuskin kuitenkaan jaksaisin...)
2. harrastan liikuntaa ainakin kaksi kertaa viikossa
3. osaan tehdä kuperkeikan taaksepäin
4. osaan seistä päälläni (en varmaan enää...)
5. jaksan tehdä ainakin 10 miesten punnerrusta
6. käyn lenkillä, jotta voin juoruta kaverini kanssa
7. en pystyisi nauttimaan elämästä ilman liikuntaa
8. pystyn juoksemaan yhtäjaksoisesti tunnin lenkin
9. olen alkanut hiihtää tai harrastaa jotain muuta lapsuuteni lajia taas aikuisena
10. olen osallistunut aikuisena urheilukilpailuun. (en kuitenkaan varsinaisesti kilpaillakseni)

Olen joskus
11. jumpannut ryhmäliikuntatunnilla verenmaku suussa ja pyörtymispisteessä
12. ajanut keskellä yötä pyörälenkin urheilumielessä (olen yöihminen :)
13. törmännyt vieruskaveriin koreografisten tuntien askelsarjoissa (Minä EN viettänyt lapsuuttani tanssisalilla vaan jalkapallokentillä...)
14. kaatunut ladulle hiihtolenkillä
15. särkenyt tavaroita jumpatessani kotona olohuoneessa (Lapsena. Sana "kärrynpyörä" kertoo kaiken.)
16. päättänyt, että olen liian flunssainen ja jättänyt liikkumatta, vaikka oikeasti olen tiennyt, että olen ihan terve
17. tehnyt töissä keppijumppaa
18. joutunut läheltä piti -tilanteeseen, kun olen kuunnellut lenkillä musiikkia liian kovaa
19. hävennyt sauvakävelysauvojani ja mennyt siksi mahdollisimman pusikkoon kävelemään
20. nauhoittanut jumppaa digiboksille tai videolle
21. joogannut parvekkeella/takapihalla
22. ostanut uuden liikuntavaatteen ihan vain motivoidakseni itseäsi
23. jättänyt jumppatunnin venyttelyt väliin
24. osallistunut joogaretriittiin
25. juossut maratonin (kaksi puolimaratonia kyllä, eikös siitä tule jo yksi kokonainen...)
26. löysäillyt kuntosalilla uppouduttuani naistenlehteen
27. osallistunut yli viiden yön vaellukselle (lyhyemmälle kyllä)
28. nukahtanut jumppatunnin rentoutusosuudessa
29. rakastunut lajiin, jota vannoin vihaavani
30. käynyt uimassa avannossa. (Pikemminkin "käynyt avannossa".)

Kotoani löytyy
31. leuanvetotanko
32. joogamatto
33. lumilauta
34. kävelysauvat
35. rullaluistimet
36. vesijuoksuräpylät
37. käsipainot
38. vesijuoksuvyö
39. kahvakuula
40. abtronic
41. zumba-video
42. nilkkapainot
43. jumppakuminauha
44. ministepperi
45. kuntopyörä
46. tasapainolevy
47. golfmailat
48. ratsastuskypärä
49. pyöräilykypärä
50. nastalenkkarit (nappikset kyllä).

(Osa näistä löytyy kyllä nykyään lapsuudenkotoani.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti